مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-06اجتماعي

نظر رییس آموزش و پرورش بهمیی در مورد سلامت و امنیت کنکور


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمیی در بازدید از محل برگزاری کنکور سراسری سال جاری طی دو روز خبر داد و گفت: کنکور امسال ( 1402 ) تاکنون در امنیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ همزمان با برگزاری آزمون سراسری کنکور، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش بهمیی از مراکز برگزاری کنکور بازدید کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمیی در این بازدید از برگزاری کنکور سراسری سال جاری طی دو روز خبر داد و گفت: کنکور امسال ( 1402 ) تاکنون در امنیت، سلامت کامل و بدون هیچگونه مشکلی در این شهرستان برگزار شد.

مسعود فرحبخش بیان کرد: این آزمون با حضور 530 داوطلب سطح شهرستان برگزار شد گفت: 319 داوطلب دختر و 211 داوطلب پسر به رقابت پرداختند.

وی عنوان داشت: بیشتر داوطلبان کنکور امسال در بهمیی خانم هستند نیمی از شرکت کنندگان کنکور امسال در کهگیلویه و بویراحمد در گروه تجربی رقابت کردند که این گروه همانند پارسال بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.

فرحبخش گفت: آزمون سراسری سال جاری از روز چهارشنبه 14 تیرماه لغایت 15 تیرماه در 7 حوزه در حال برگزار شد.

وی با بیان اینکه مجموعا طی این 2 روز بیش از 530 داوطلب سطح شهرستان در آزمون سراسری به رقابت می پردازند گفت: جلسات برنامه ریزی و هماهنگی و پشتیبانی آزمون طی دوهفته گذشته برگزار و کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر رییس آموزش و پرورش بهمیی در مورد سلامت و امنیت کنکور

نظر رییس آموزش و پرورش بهمیی در مورد سلامت و امنیت کنکور