مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-11سياسي

مسائل مربوط به اخلاق فانتزی محسوب می شوند اما دنبال تعالی هستند


همیشه این طور بوده که مسائل مربوط به اخلاق فانتزی به شمار می آمدند در حالی که همه شاخه های اخلاق از جمله اخلاق محیط زیست به دنبال تعالی بخشی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیست و هشتمین قسمت از برنامه تلویزیونی ایستگاه به موضوع محیط زیست اختصاص داشت و حجت الاسلام میثم غلامی، پژوهشگر و مترجم حوزه اخلاق میهمان این قسمت از این برنامه بود.

مجری این برنامه در ابتدای برنامه به گفتگوی خود و دوستش سینا پیرامون موضوع تفکیک زباله و نجات کره زمین پرداخت و سپس به سراغ مردم رفت و از آنها پرسید وقتی صحبت از محیط زیست می شود یاد چه چیزی می افتند و برای حفظ محیط زیست باید انجام دهیم.

سوال دیگر مجری این بود که آیا اساساً این فعالیت های ما تأثیری در حفظ محیط زیست دارد یا خیر؟ حجت الاسلام غلامی پژوهشگر در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه مسائل محیط زیست چقدر جدی است، گفت: همیشه این طور بوده که مسائل مربوط به اخلاق فانتزی به شمار می آمد؛ در حالی که همه شاخه های اخلاق از جمله اخلاق محیط زیست به دنبال تعالی بخشی است.

اخلاق در چهار لایه دسته بندی می شود و روابط انسانی را تنظیم می کند رابطه فرد با خودش، فرد با خدا، رابطه فرد با افراد دیگر و رابطه فرد با محیط و زیست بوم اطرافش که به آن اخلاق محیط زیست می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل مربوط به اخلاق فانتزی محسوب می شوند اما دنبال تعالی هستند

مسائل مربوط به اخلاق فانتزی محسوب می شوند اما دنبال تعالی هستند