مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-15فرهنگي

نگاهی به 5 ویژه برنامه تلویزیون در ماه محرم


همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهداء(ع) برنامه های آیینی مختلفی در ایام ماه محرم از قاب شبکه های سیما روی آنتن خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهداء (علیه السلام)، برنامه های آیینی مختلفی متناسب با دو ماه محرم و صفر از قاب تلویزیون پخش می شود.

5 برنامه آیینی علامت ، از مامان بگو ، از سرگذشت ، با حسین (ع) حرف بزن و قاب عاشقی در جدول پخش شبکه نسیم و شبکه دو قرار گرفته و در ایام ماه محرم از قاب سیما روی آنتن خواهند رفت.

علامت برنامه علامت که برای نخستین بار در حسینیه ارشاد تولید می شود به مناسبت دهه اول محرم با موضوع عاشورا؛ به خوانش مؤنث مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

حجت الاسلام قنبریان به عنوان کارشناس مذهبی برنامه به بررسی نقش طیف های مختلف بانوان حاضر و غایب در حماسه حسینی خواهد پرداخت.

فصل جدید برنامه علامت کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو به تهیه کنندگی سیدمجید اکرمی و کارگردانی مصطفی ملوان است که در 8 قسمت 40 دقیقه ای از چهارشنبه 28 تیر ساعت 23 پخش خواهد شد.

فصل اول برنامه گفت وگو محور علامت سال گذشته با کارشناسی حجت الاسلام قنبریان، تاریخ پژوه و استاد دانشگاه و حوزه، و جمعی از کارشناسان حوزه علوم انسانی با شعار یزیدی که بود، حسینی که هست از قاب شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به 5 ویژه برنامه تلویزیون در ماه محرم

نگاهی به 5 ویژه برنامه تلویزیون در ماه محرم