مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 07:062023-07-12سياسي

اصلاح زشتی ها و نواقص جامعه هدف شعر طنز است


یکی از شاعران طنزپردازان جنوب خراسان رضوی گفت: هدف شعر طنز اصلاح زشتی ها و نواقص جامعه ولی با یک زبان شیرین که برای همه قابل تحمل باشد، است.

- ایسنا/خراسان رضوی یکی از شاعران طنزپردازان جنوب خراسان رضوی گفت: هدف شعر طنز اصلاح زشتی ها و نواقص جامعه ولی با یک زبان شیرین که برای همه قابل تحمل باشد، است.

حسن عارفی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تیغ طنز همانند تیغ جراحی است، خاطرنشان کرد: شعر طنز یکی از شاخه های شعر فارسی است که شعرا و مخاطبان از آن استقبال می کنند.

وی اظهار کرد: وضعیت شعر طنز معاصر در ایران و اینکه چقدر توانسته در جامعه جای خود را باز کرده و مخاطب خود را پیدا کند، موضوعی است که از زبان شعرای طنزپرداز خراسان رضوی به چالش کشیده می شود.

وی با اشاره به اینکه هرچند بسیاری می گویند یک طنزپرداز باید حرف مردم و درد جامعه را به خوبی بیان کند اما برخی محدودیت ها مانع بیان برخی حرف ها می شود، از بهتر شدن فضا برای فعالیت طنزپردازان طی چند سال اخیر خبر داد و افزود: به رغم تمامی اقدامات اما هنوز مشکلات و محدودیت هایی وجود دارد.

عارفی با اظهار تأسف از اینکه طنزپردازان هنوز هم نمی توانند در مراسم به راحتی حرف خود و درد مردم را بگویند، اظهار کرد: متأسفانه برخی مسئولان جنبه گوش کردن کنایه های طنزپردازان را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح زشتی ها و نواقص جامعه هدف شعر طنز است

اصلاح زشتی ها و نواقص جامعه هدف شعر طنز است