مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-11فرهنگي

برگزاری مراسم رونمایی از آلبوم «زنگ خاطره»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، مراسم رونمایی از آلبوم «زنگ خاطره» که به بازآفرینی موسیقی متن و تیتراژ فیلم ها و پویانمایی های خاطره برانگیز دهه 60 می پردازد با حضور گیتی خامنه مجری برنامه های کودک و نوجوان برگزار می شود.

- مراسم رونمایی از آلبوم زنگ خاطره با حضور گیتی خامنه مجری برنامه های کودک و نوجوان برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، مراسم رونمایی از آلبوم زنگ خاطره که به بازآفرینی موسیقی متن و تیتراژ فیلم ها و پویانمایی های خاطره برانگیز دهه 60 می پردازد با حضور گیتی خامنه مجری برنامه های کودک و نوجوان برگزار می شود.

زنگ خاطره اثر بابک شهرکی به کوشش سهیل سلیم زاده است.

در این آلبوم به موسیقی متن یا تیتراژ کارتون ها و مجموعه هایی، چون حنا دختری در مزرعه ، بابا لنگ دراز ، اوشین ، پوآرو ، از سرزمین شمالی و پرداخته شده که برای متولدین اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60، شنیدنی و خاطره برانگیز هستند.

شهرکی، آلبوم زنگ خاطره را متفاوت با آثار مشابه در این زمینه دانست و افزود: نگاه ما به ملودی، نگاهی تازه است چراکه همه قطعات براساس ارکستر و تک نوازی ویولن که ساز تخصصی من است، تنظیم شده اند؛ بنابراین موسیقی فیلم ها و پویانمایی هایی بازآفرینی، نواخته و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم رونمایی از آلبوم «زنگ خاطره»

برگزاری مراسم رونمایی از آلبوم «زنگ خاطره»