مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-28سياسي

مدیریت «شهید بهشتی» الگوی شایسته برای مدیران انقلابی است


مدرس حوزه علمیه لرستان، مدیریت بهشتی را الگو برای هر مدیر و مسوول دانست و گفت: بهشتی مدیر و مدبر بود و مدیریت جهادی و بدون وقفه شهید الگوی شایسته برای هر مسوول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید نواب موسوی ظهر امروز در آیین گرامی داشت شهدای هفتم تیر، با اشاره به برخی ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی اظهار کرد: ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی می تواند برای هر فردی به ویژه برای مدیران و مسوولان الگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی تنها یک مجتهد نبود، بلکه یک فیلسوف، اقتصاددان، جامعه شناس، سخن دان و سخنران و در نهایت یک مجتهد به روز دنیا دیده بود.

مدرس حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه شهید بهشتی با اعماق وجودش باور داشت که عنصر مکان و زمان در اجتهاد سهم بزرگی دارد، افزود: آن زمان و به اقتضای شرایط حاکم بر فضای حوزه های علمیه، شهید بهشتی به 4 زبان زنده دنیا تسلط پیدا می کند که نشان از آینده نگر بودن شهید دارد.

موسوی ادامه داد: شهید بهشتی با اعتقاد به کار تشکیلاتی، در این مسیر نیرو تربیت می کرد، همچنان که جدیت و پشتکار شهید در کار زبانزد عام و خاص بود.

وی، مدیریت بهشتی را الگو برای هر مدیر و مسوول دانست و افزود: بهشتی مدیر و مدبر بود و مدیریت جهادی و بدون وقفه شهید الگوی شایسته برای هر مسوول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت «شهید بهشتی» الگوی شایسته برای مدیران انقلابی است

مدیریت «شهید بهشتی» الگوی شایسته برای مدیران انقلابی است