مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-23سياسي

جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماسی و ساخت تسلیحات نظامی صاحب افتخار است


نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه سلسله قوت هایی در حوزه دفاعی، امنیت و دیپلماسی دولت ایران اتفاق افتاده که بسیار قابل توجه است، گفت: - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه سلسله قوت هایی در حوزه دفاعی، امنیت و دیپلماسی دولت ایران اتفاق افتاده که بسیار قابل توجه است، گفت: رونمایی از موشک ابرفراصوت از افتخارات کشور محسوب می شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران با بیان اینکه افزود: سفر رییس جمهوری به حیاط خلوت آمریکا، سه کشور آمریکای لاتین و امضای 35 سند همکاری، سفر مقامات بسیاری از کشورها مثل کشور عمان به کشورمان در همین هفته های اخیر و مکالمه 90 دقیقه ای رییس جمهور فرانسه با رییس جمهور کشورمان، دریافت و وصول تمام طلب کاری های ایران در حوزه نفت از کشور عراق و پرداخت 1.

6 میلیارد بدهکاری به کشور ترکمنستان توسط دولت فعلی، گزارش فائو و فعال شدن 4هزار واحد راکد از قوت های کشور به شمار می آید.

خطیب جمعه ساری با اشاره به برقراری رابطه دوستانه کشورمان با اتحادیه عرب و سران عرب سوریه و بشار اسد که آنها این کشور را منزوی کرده بودند، گفت: اکنون خودشان بشار اسد را به صورت رییس جمهور قانونی قبول دارند و از ایشان تقاضا کردند دوباره به اتحادیه عرب برگردد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماسی و ساخت تسلیحات نظامی صاحب افتخار است

جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماسی و ساخت تسلیحات نظامی صاحب افتخار است