مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:592023-07-05اجتماعي

ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان


سازمان وظیفه عمومی فراجا، ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان حین خدمت و مشمولان غایب را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به میمنت عید سعید غدیرخم اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه حین خدمت و مشمولان غایبی که تا یکم مهرماه سال جاری وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند بخشیده می شود.

در این اطلاعیه آمده است: این بخشودگی فقط شامل اضافه خدمت های 90 و180 روز بوده و سایر تبعات غیبت برای استفاده از انواع معافیت های تحصیلی و کفالت پابرجاست و این دسته از مشمولان نمی توانند به دلیل داشتن غیبت از معافیت های کفالت، تحصیلی و .

بهره مند شوند.

اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایبی که تا تاریخ 1402/07/1 از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی پلیس+10 در خواست اعزام به خدمت خود را ثبت کنند پس از اعزام به خدمت بخشیده می.

شود.

مشمولان غایبی که تا تاریخ مذکور درخواست معافیت پزشکی داشته اند و نتیجه آن منجر به اعزام به خدمت شده است در صورت اعزام به خدمت، غیبت آنان مورد بخشودگی قرار می گیرد.

مشمولان غایبی که تا تاریخ 1402/07/1 متقاضی ثبت درخواست اعزام بوده اگر با تشخیص پزشک معاین اولیه به حوزه پزشکی معرفی شوند چنانچه در فرآیند رسیدگی در شوراهای پزشکی و مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان

ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان