مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-11اقتصادي

ایجاد امکان ثبت نام متقاضیان مسکن در نقاطی از فارس


این اداره کل می تواند در شهرهایی که متقاضی تایید شده طرح نهضت ملی مسکن کمتر از میزان زمین قابل واگذاری است نسبت به نام نویسی و ثبت نام متقاضیان جدید اقدم کند.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: این اداره کل می تواند در شهرهایی که متقاضی تایید شده طرح نهضت ملی مسکن کمتر از میزان زمین قابل واگذاری است نسبت به نام نویسی و ثبت نام متقاضیان جدید اقدم کند.

  دکتر محمودرضا طالبان سه شنبه 20 تیرماه به خبرنگاران گفت: براساس دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری زمین به شکل انفرادی و گروهی به حداقل 400 هزار متقاضی واجد شرایط طرح های نهضت ملی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تا پایان امسال در کشور، سهم اداره کل راه و شهرسازی فارس حدود 31 هزار واحد است.

او ادامه داد: این سهمیه به صورت حداقلی است و اداره کل راه و شهر سازی فارس مجاز است علاوه بر سهمیه اعلامی به ویژه برای واگذاری به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین بیشتری به متقاضیان واجد شرایط واگذار کند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بر این اساس این اداره کل می تواند در شهرهایی که متقاضی تایید شده از میزان زمین قابل واگذاری کمتر است اقدام به نام نویسی از متقاضیان جدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امکان ثبت نام متقاضیان مسکن در نقاطی از فارس

ایجاد امکان ثبت نام متقاضیان مسکن در نقاطی از فارس