مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-24سياسي

آماده سازی زیرساخت های اقتصادی و تجاری از اولویت های مهم ایران و قطر است


در دیدار مشترک دبیران کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر، بر آماده سازی زیرساخت های اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید شد.

- در دیدار مشترک دبیران کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر، بر آماده سازی زیرساخت های اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فرحناکیان و صالح المانع دبیران کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر در راستای آماده سازی زیرساخت های اقتصادی و تجاری دو کشور با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

فرحناکیان مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل و دبیر کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر ضمن اشاره به روابط و مناسبات دوستانه بین دو کشور ایران و قطر گفت:رهبران سیاسی دو طرف روابط برادرانه خوبی دارند و امید است با توجه به وجود روابط سیاسی بسیار خوب، روابط تجاری و اقتصادی دو کشور نیز به همان سطح برسد.

وی فراهم سازی زیرساخت های اقتصادی مهم اعم از حمل و نقل، بانکی، بیمه و کنسولی را برای پیشران اقتصادی دو کشور مهم و حائز اهمیت دانست.

همچنین صالح المانع دبیر قطری کمیسیون مشترک با بیان اینکه دولت قطر روابط سیاسی و تجاری با ایران را بسیار مهم می داند، گفت: در همین راستا مقامات دولت نیز بر توسعه روابط تجاری با ایران تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی زیرساخت های اقتصادی و تجاری از اولویت های مهم ایران و قطر است

آماده سازی زیرساخت های اقتصادی و تجاری از اولویت های مهم ایران و قطر است