مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-01ورزشي

لغو مسابقات انتخابی برای تعیین ترکیب آسیایی تیم ملی تنیس روی میز


فدراسیون تنیس روی میز با توجه به مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون آسیا، اقدام به لغو مسابقات انتخابی و اعلام ترکیب آسیایی تیم ملی بدون این رقابت ها کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی تنیس روی میز ایران پیش از حضور در بازی های آسیایی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

به همین منظور با لحاظ کردن انتصابی بودن نوشاد عالمیان، قرار بود طی روزهای 13 تا 15 مرداد رقابت های انتخابی برای تعیین سه بازیکن اعزامی دیگر به این مسابقات برگزار شود.

اخیراً اما کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا به کشورهای عضو و از جمله ایران اعلام کرده که حداکثر تا 25 تیر ترکیب چهار نفره خود برای مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کنند، بر همین اساس فدراسیون تنیس روی میز با توجه به حضور نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در مسابقات کانتندر اسلونی (12 تا 18 تیر) و در پیش بودن اردوهای آماده سازی تیم ملی برای این رویداد و بازی های آسیایی، اقدام به لغو مسابقات انتخابی کرد.

در همین راستا مقرر شد نتایج آخرین رقابت انتخابی برگزار شده ملاک عمل برای تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار بگیرد.

بر این اساس نوشاد عالمیان، امیر حسین هدایی، نیما عالمیان و افشین نوروزی به عنوان ملی پوشان ایران به کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مسابقات انتخابی برای تعیین ترکیب آسیایی تیم ملی تنیس روی میز

لغو مسابقات انتخابی برای تعیین ترکیب آسیایی تیم ملی تنیس روی میز