مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-09سياسي

جذب 1600 حامی جدید همزمان با دهه امامت و ولایت در فارس


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس از جذب هزار و 600 حامی جدید در دهه امامت و ولایت امسال در قالب پویش ملی «به عشق علی» در فارس خبر داد.

- شیراز-معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس از جذب هزار و 600 حامی جدید در دهه امامت و ولایت امسال در قالب پویش ملی به عشق علی در فارس خبر داد.

یوسف علوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پویش ملی به عشق علی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، جذب حداکثری خیرین در حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد بود که در دهه امامت و ولایت انجام شد.

او افزود: در این طرح ملی، خیرین به صورت داوطلبانه حمایت یک یا چند فرزند معنوی را عهده دار می شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس خاطرنشان کرد: در دهه امامت و ولایت امسال تعداد یک هزار و 600 حامی جدید در قالب پویش ملی به عشق علی ، حمایت از سه هزار و 500 فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفتند که در حال حاضر استان فارس در این پویش سراسری در بحث تعداد جذب حامی در بین ادارات کمیته امداد استان ها، جز ادارات برتر شناخته شده است.

علوی افزود: در روز عید غدیر امسال، به همت خیرین بیش از 150 هزار پرس غذای گرم و 10 هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی 120 میلیارد ریال در قالب اطعام غدیر بین نیازمندان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1600 حامی جدید همزمان با دهه امامت و ولایت در فارس

جذب 1600 حامی جدید همزمان با دهه امامت و ولایت در فارس