مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-05اجتماعي

سرهنگ رازقی: داوطلبان آزمون سراسری تردد های خود به مراکز آزمون را مدیریت نمایند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رازقی گفت: همت اشرفی هر دو مسیر تردد ها روان، همت توانیر در مسیر غرب به شرق قبل از پل توانیر ترافیک متراکم، - معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز و فردا در 160 مرکز کنکور برگزار می شود و تیم های پلییس راهور تهران بزرگ در معابر منتهی و اطراف برگزاری آزمون مستقر هستند و تمهیدات ترافیکی خاصی برای این موضوع اندیشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رازقی گفت: همت اشرفی هر دو مسیر تردد ها روان، همت توانیر در مسیر غرب به شرق قبل از پل توانیر ترافیک متراکم، و در مسیر مخالف وضعیت ترافیکی عادی است همچنین محدوده نصر در مسیر غرب به شرق که معمولا پر ترافیک بود در هر دو مسیر دارای ترافیک عادی و روان است در مسیر خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق که معمولا متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بزرگراه زین الدین در محدوده گلزار در مسیر شرق به غرب ترافیک آغاز شده و مشکلی نیست و در محدوده بزرگراه بابایی از محدوده امام علی (ع) در هر دو مسیر و روی پل وضعیت ترافیکی عادی می باشد.

وی ادامه داد: بزگراه نواب نیز یکی از محل هایی است که امروز در دانگاه امیر کبیر امتحانات کنکور برگزار می شود و در این محدوده هم اکنون در مسیر جنوب به شمال تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگ رازقی: داوطلبان آزمون سراسری تردد های خود به مراکز آزمون را مدیریت نمایند

سرهنگ رازقی: داوطلبان آزمون سراسری تردد های خود به مراکز آزمون را مدیریت نمایند