مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-27سياسي

شاخص های سلامت در کشور روند رو به رشدی دارد


مشاور وزیر بهداشت با اشاره به رشد شاخص های زندگی و سلامت گفت: 200 شهید سلامت در کشور داریم که اغلب آنها متخصصین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار نصرالله فتحیان ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بهداری رزمی و بهداشت و درمان با بیان اینکه در این استان نورانیت و برکت حضور شهیدان مشهود است اظهار کرد: این موضوع که یک ملت از کار شما در دفاع مقدس راضی بودند نشان از رضایت خداوند است.

وی با بیان اینکه بهداری رزمی از هیچ آغاز به کار کرد و در این حوزه، ظرفیت سازی برای حضور جانانه جامعه پزشکی صورت گرفت به تشریح خودامدادی تا راه اندازی روال درمان در دوران جنگ پرداخت و گفت: 50 هزار مجروح و مصدوم در عملیات کربلای 5 منتقل و مداوا شدند.

  رییس بهداری رزمی کار این مجموعه را ایجاد ظرفیت برای کادر پزشکی دانست و افزود: در تاریخ چند هزار ساله ایران و دنیا، هیچ جا مثل کادر درمان ایران در جنگ ها را نداریم.

وی تاکید کرد: ارائه خدمت به یک میلیون مجروح و مصدوم در دفاع مقدس توسط کادر درمان بسیار بی نظیر بود آن هم در اوج غربت و تنهایی ایران در جهان که اگر رابطه مردم با خدا نبود کشور به این افتخار و عظمت نائل نمی شد.

  فتحیان گفت: در بخش پزشکی چند هزار نیروی کادر درمان وارد دفاع مقدس شدند و امروز 119 نفر را در این یادواره یاد می کنیم که شهید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های سلامت در کشور روند رو به رشدی دارد

شاخص های سلامت در کشور روند رو به رشدی دارد