مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-02سياسي

کشف استعدادهای کودکان رسالت کانون پرورش فکری است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: کشف و پرورش استعدادهای فکری کودکان با تکیه بر آموزه های دینی رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجلیل میر عظیمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح دوره های آموزش قرآن کریم بر ضرورت آشناسازی هرچه بیش تر مخاطبان با اهمیت حفظ و به کارگیری آموزه های این کتاب آسمانی تاکید کرد و گفت: هم نشینی با قرآن در فردای آینده سازان ایران اسلامی تأثیر بسیاری دارد.

وی افزود: این امر در تربیت فرزندانی که افزون بر دانش و آگاهی، به تدین و تعهد تکیه دارند، کمک می کند و برگزاری دوره های قرآنی، منطبق با سیاست های فرهنگی کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان ادامه داد: کشف و پرورش استعدادهای فکری کودکان با تکیه بر آموزه های دینی و فعالیت های کتاب محور، رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان محسوب می شود.

وی برگزاری کارگاه های آموزش قرآن کریم در کانون را گامی برای تحقق این اهداف دانست و تصریح کرد: روش های آموزشی خلاقانه و غیر مستقیم این شیوه تدریس مبتنی با برنامه های فرهنگی و تربیتی این مجموعه به شمارمی رود.

میر عظیمی اضافه کرد: برگزاری این دوره ها در کانون، اتفاق مبارکی است و چنانچه آموزه های قرآنی با فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون ممز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف استعدادهای کودکان رسالت کانون پرورش فکری است

کشف استعدادهای کودکان رسالت کانون پرورش فکری است