مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 07:372023-07-10اقتصادي

عملیات اجرایی تصفیه فاضلاب شهری نوش آباد آغاز شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از آغاز اجرای طرح تصفیه فاضلاب شهری نوش آباد با اعتبار 1500 میلیارد ریال از محل پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری مالی (فاینانس) خبر داد.

- محمدرضا اسدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح فاضلاب نوش آباد با اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد ریال آغاز شد،اظهار کرد:طرح فاضلاب شهری نوش آباد به طول 34 کیلومتر پیش بینی می شود در مدت یکسال انجام شود.

وی با اشاره به تصفیه حدود 30 لیتر در ثانیه پساب از طریق اجرای این طرح، تصریح کرد: بر اساس مطالعات طرح و استفاده از تصفیه خانه جمعیتی حدود 15 هزار نفر زیر پوشش قرار خواهد گرفت.

اسدی اظهار کرد: سامانه فاضلاب شهری نوش آباد به منظور تامین بهداشت محیط زندگی ساکنان شهر با جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان با تاکید بر اینکه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، در مسیر صنعتی شدن قرار گرفته و مصرف سالانه در بخش خانگی به میزان دو میلیون و 200 هزار مترمکعب رسیده است گفت: با توجه به بحران آب باید شیوه های نوین مدیریت مصرف را به کار گرفته شود که استفاده از آب های نامتعارف بخشی از این برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی تصفیه فاضلاب شهری نوش آباد آغاز شد

عملیات اجرایی تصفیه فاضلاب شهری نوش آباد آغاز شد