مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-28سياسي

ویژه نامه های حج به سه زبان منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این ویژه نامه ها هم زمان با حضور حجاج بیت الله الحرام در سرزمین وحی و در راستای آشنایی جهان اسلام و جوانان با آموزه های حج ابراهیمی و تعالیم حج ابراهیمی و همچنین آشنایی با فلسفه حج از نظر قرآن و اهل بیت (ع) و اندیشه .

- ویژه نامه های حج به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو همزمان با موسم حج به همت مؤسسه بین المللی الهدی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این ویژه نامه ها هم زمان با حضور حجاج بیت الله الحرام در سرزمین وحی و در راستای آشنایی جهان اسلام و جوانان با آموزه های حج ابراهیمی و تعالیم حج ابراهیمی و همچنین آشنایی با فلسفه حج از نظر قرآن و اهل بیت (ع) و اندیشه های امام (ره) و مقام معظم رهبری منتشر شده است.

معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری و اداره ارتباطات بین الملل معاونت بین الملل بعثه حج در انتشار این ویژه نامه ها همکاری داشته اند و الوحده به زبان عربی (شماره 381)، اکو او اسلام به زبان انگلیسی (شماره 283) و امت واحده به زبان اردو (شماره 19) عناوین این نشریه هاست.

این ویژه نامه ها با محوریت شعار حج سال با عنوان حج؛ تحول قرآنی، همگرایی اسلامی و حمایت از قدس شریف به چاپ رسیده و افزون بر تحول قرآن محور، اقتدار امت اسلامی در حمایت از مسجدالاقصی را مورد تأکید قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه نامه های حج به سه زبان منتشر شد

ویژه نامه های حج به سه زبان منتشر شد