مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-18اقتصادي

زیرساخت ها برای اشتغال معلولین ساکن روستاها باید فراهم شود


باید زمینه و زیرساخت های لازم برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی افراد دارای معلولیت ساکن در روستاها فراهم شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس بهزیستی شهرستان کوهسرخ گفت: باید زمینه و زیرساخت های لازم برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی افراد دارای معلولیت ساکن در روستاها فراهم شود.

علی حمیدی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه اکنون 584 نفر مستمری بگیر اداره بهزیستی این شهرستان هستند، اظهار کرد: ماهیانه 85 نفر از معلولان به مبلغ یک میلیارد و 275 میلیون ریال برخوردار از حق پرستاری هستند.

وی یارانه پرداختی به واگذاری 650 پرونده سی بی ار، را 936 میلیون ریال در سال اعلام کرود و افزود: با پیگیری های صورت گرفته 870 میلیون ریال برای مناسب سازی به معلولان شهرستان کمک شده است.

رییس بهزیستی شهرستان کوهسرخ با اشاره به اینکه در مجموع 2 میلیارد و 215 میلیون ریال برای ایاب و ذهاب، درمان، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان معلول، اروتز و پروتز کمک شده است، تصریح کرد: تاکنون برای 10 نفر توزیع ویلچر، 6 نفر توزیع سمعک، 120 بسته 5 تایی باطری سمعک و 12 مورد تشک مواج، واکر، عصا و توالت فرنگی داشته ایم.

وی یارانه پرداختی به مراکز مثبت زندگی را در سال 4 میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر 320 زن سرپرست خانوار مستمری بگیر بهزیستی هستند که برایشان تشکیل پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت ها برای اشتغال معلولین ساکن روستاها باید فراهم شود

زیرساخت ها برای اشتغال معلولین ساکن روستاها باید فراهم شود