مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-25سياسي

درخواست نماینده پیرانشهر برای بازنگری در قیمت خرید تضمینی گندم


نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست که «در راستای افزایش ضریب خوداتکایی و تحکیم مبانی استقلال اقتصادی کشور در قیمت خرید تضمینی گندم به نفع گندمکاران بازنگری کند.

- نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست که در راستای افزایش ضریب خوداتکایی و تحکیم مبانی استقلال اقتصادی کشور در قیمت خرید تضمینی گندم به نفع گندمکاران بازنگری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کمال حسین پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اقتصاد با انتقاد از وضعیت پرداخت وام بانکی به مردم بر ضرورت اصلاح نظام اقتصادی و حوزه پولی و بانکی و رعایت انضباط در سیاست های مالی تاکید کرد.

وی معتقد است که بروکراسی بانک ها دست و پای کارآفرین را برای دریافت وام اشتغالزایی می بندند.

حسین پور در ادامه خطاب به خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: چه اتفاقی از سال گذشته تا امروز افتاده که توقع مالیات 5 برابری از اصناف را دارید؟ چرا تیم اقتصادی دولت فقط زمانی که از فرهنگیان و بازنشستگان حرف به میان می آید نگران خلق پول و تورم می شود.

وی از رییس جمهور نیز خواست که به موضوع همسان سازی حقوق و ارتقاء معیشت بازنشستگان شخصاَ ورود کند و از نزدیک پای صحبت آنها در مورد هزینه های دارو، مسکن و اجاره بها بنشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده پیرانشهر برای بازنگری در قیمت خرید تضمینی گندم

درخواست نماینده پیرانشهر برای بازنگری در قیمت خرید تضمینی گندم