مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-07حوادث

داماد و مادر زن سارق در اصفهان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری داماد و مادر زن سارق که اقدام به سرقت از منازل شهروندان اصفهانی می کردند، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد مشابه در یکی از مناطق شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 20 اصفهان با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی 2 سارق را که رابطه خویشاوندی داماد و مادر زن با یکدیگر داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بساطی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده تاکنون به 9 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرده که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان به شهروندان توصیه کرد ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پیشگیرانه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/63101/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد و مادر زن سارق در اصفهان دستگیر شدند

داماد و مادر زن سارق در اصفهان دستگیر شدند