مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-17فرهنگي

کتاب «جریان شناسی سیاسی در ایران» به چاپ بیست و چهارم رسید


کتاب «جریان شناسی سیاسی در ایران» تألیف علی دارابی با همت سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به چاپ بیست و چهارم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب جریان شناسی سیاسی در ایران تألیف علی دارابی با همت سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به چاپ بیست و چهارم و شمارگان 39800 نسخه رسید.

علی دارابی درباره ویراست جدید این اثر می گوید: ویراست جدید کتاب جریان شناسی سیاسی در ایران با اصلاحات و اضافات در مرحله ارزیابی و داوری است و امید دارم امسال از سوی ناشر محترم منتشر شد.

وی افزود: ویراست جدید کتاب از دوران مشروطه آغاز می شود.

کتاب فعلی از 1320 و برکناری رضا شاه و روی کار آمدن محمدرضا پهلوی بود و تحولات سیاسی ـ اجتماعی ایران با تکیه بر احزاب و تشکل های سیاسی را تا سال 1385 (سال انتشار کتاب) در بر می گرفت.

در ویراست جدید تا سال 1402 را در بر می گیرد و فصل جدیدی با عنوان جریان شناسی سیاسی در ایران ـ دوران پسا مهسا امینی را در خود جای داده است.

  دارابی درباره فصل دین اندیشان اظهار داشت: در فصل دین اندیشان و متفکران نامدار ایرانی، علاوه بر سید حسین نصر، عبدالکریم سروش، جواد طباطبایی، مصطفی ملکیان، محمد مجتهد شبستری ویراست جدید افکار و اندیشه های علی شریعتی، سید احمد فردید، جلال آل احمد، رضا داور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جریان شناسی سیاسی در ایران» به چاپ بیست و چهارم رسید

کتاب «جریان شناسی سیاسی در ایران» به چاپ بیست و چهارم رسید