مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-19ورزشي

میزبانی مازندران از اردوی تیم ملی تنیس روی میز


رییس هیات تنیس روی میز مازندران گفت: مازندران به مدت دو هفته تا16 مرداد میزبان اردوی تیم ملی تنیس روز میز بزرگسالان کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رضا حبیب نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اردوی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشور اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و موافقت ریاست فدراسیون، مازندران به مدت دو هفته از تاریخ 2 الی16 مرداد میزبان اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور شد.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته 11 اردوی ملی در رده های مختلف سنی در دو بخش آقایان و بانوان در استان مازندران برگزار شده است.

حبیب نژاد ادامه داد: در لیست نفرات دعوت شده از مازندران نیما و نوشاد عالمیان، محمد موسوی به عنوان ورزشکار و در کادر فنی نیز رضا وفایی راد به عنوان کمک مربی و سید علی حسینی مقدم به عنوان سرپرست منصوب شدند.

وی در ادامه بیان کرد: میزبانی اردوهای مختلف ملی به مربیان و ورزشکاران مازندرانی فرصت حضور در کنار برترین های تنیس روی میز ایران را فراهم می کند.

رییس تنیس روی میز منطقه دو کشور گفت: هزینه اردوهای مختلف از محل جذب اسپانسرینگ و خیرین و مشارکت فدراسیون و سایر نهادهای محلی دولتی تامین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ این اردو به مدت دو هفته در آکادمی تخصصی وفایی راد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مازندران از اردوی تیم ملی تنیس روی میز

میزبانی مازندران از اردوی تیم ملی تنیس روی میز