مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-18اقتصادي

بهای عوارض زیربنا در شهرکرد کاهش می یابد


شهرکرد_رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با پیشنهاد شهردار شهرکرد بهای عوارض زیربنا پنج درصد کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی حیدری پیش از ظهر روز سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به شعار امسال با عنوان مهار تورم رشد تولید با پیشنهاد شهردار شهرکرد اقدام لازم برای اصلاح و کاهش عوارض زیربنا (مسکونی) از فصل دوم دفترچه عوارض مصوب سال جاری به تصویب این شورا رسید.

وی افزود: کاهش پنج درصدی بهای عوارض زیربنا (مسکونی) فقط برای متقاضیان دریافت گواهی صدور پروانه ساخت از زمان تصویب تا پایان سال جاری و برای سایر شهروندان و از جمله طرح های حمایتی مسکن مانند نهضت ملی مسکن اعمال می شود.

حیدری تصریح کرد: این پیشنهاد در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد مصوب شد و پس از تأیید هیأت تطبیق فرمانداری شهرستان شهرکرد برای اعمال به شهرداری ابلاغ می شود.

وی با اشاره به نصب دوربین های کنترل سرعت در شهرکرد یادآور شد: در محل هایی که دوربین نصب شده است باید نسبت به جمع آوری سرعت گیرها اقدام شود.

رییس شورای اسلامی شهرکرد آشکارسازی سرعت گیرهای موجود در سطح شهر را ضروری دانست و بیان داشت: اقدام شهرداری در اجرای آسفالت و روکش آسفالت مناطق مختلف مرکز استان قابل قدردانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای عوارض زیربنا در شهرکرد کاهش می یابد

بهای عوارض زیربنا در شهرکرد کاهش می یابد