مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-27اقتصادي

پرداخت 280 میلیارد تومان وام اشتغالزایی توسط بنیاد در مازندران


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام مازندران از پرداخت 280 میلیارد تومان وام به طرح های اشتغال خرد و خانگی در استان خبر داد و گفت: این میزان 85 درصد از سهم مصوب استانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران صبح امروز در جلسه هماهنگی تسریع در جذب تسهیلات سال 1401، در محل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اظهار کرد: هدف این ستاد از پرداخت تسهیلات رفع مشکلات جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای شغل است.

وی گفت: در همین  زمینه با ظرفیت های شبکه ای یعنی 30 تسهیلگر در تمام شهرستان های استان مستقر شدیم و آن دسته از مشاغل خرد و خانگی که نیاز به فعالیت و گسترش بیشتر دارند را شناسایی شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران در ادامه اظهار کرد: بانک های پارسیان، ملی، سپه، مهر، صادرات، ملت و تجارت در خصوص این طرح با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران همکاری می کنند.

وی گفت: تاکنون از این محل 280 میلیارد تومان وام به طرح های اشتغال خرد و خانگی پرداخت شده است که 85 درصد از سهم مصوب استانی برای بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 280 میلیارد تومان وام اشتغالزایی توسط بنیاد در مازندران

پرداخت 280 میلیارد تومان وام اشتغالزایی توسط بنیاد در مازندران