مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-19حوادث

تاکید رییس پلیس راه بر برخورد بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز


رییس پلیس راه کشور بر ضرورت تجزیه و تحلیل علمی و دقیق مولفه های تاثیرگذار در وقوع تصادفات و تمرکز بر روی کنترل تخلفات حادثه رانندگی با هدف پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی تاکید کرد.

- رییس پلیس راه کشور بر ضرورت تجزیه و تحلیل علمی و دقیق مولفه های تاثیرگذار در وقوع تصادفات و تمرکز بر روی کنترل تخلفات حادثه رانندگی با هدف پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن مومنی در جلسه فوق العاده قرارگاه کاهش تصادفات استان اردبیل با قدردانی از فرمانده انتظامی این استان گفت: رفتار ماموران پلیس راه در مسیر تامین امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور و افزایش ایمنی تردد باید زیبنده اخلاق اسلامی بوده و درعین حال با هرگونه رفتار ترافیکی خطر آفرین و حادثه ساز بدون اغماض برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه اردبیل به لحاظ برخورداری از آب و هوای متبوع و وجود جاذبه های طبیعی جزو استان های مسافرپذیر است؛ افزود: پلیس راه باید با تجزیه و تحلیل علمی و دقیق مؤلفه های تاثیرگذار در وقوع تصادفات، اجرای طرح های ترافیکی مناسب، تمرکز بر روی کنترل تخلفات حادثه ساز رانندگی، حضور کیفی و هدفمند در سطح جاده ها با لحاظ بیشترین بازه زمانی وقوع تصادفات و حوادث رانندگی، استفاده از ظرفیت دوربین های ثابت و سیار ، فرهنگ سازی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس پلیس راه بر برخورد بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز

تاکید رییس پلیس راه بر برخورد بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز