مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:102023-06-25سياسي

همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمیی


در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی به همراه پرسنل به مناسبت هفته قوه قضاییه با رییس دادگستری و دادستان بهمیی بر همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمیی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی به همراه پرسنل به مناسبت هفته قوه قضاییه با رییس دادگستری و دادستان بهمیی دیدار و گفت وگو کرد.

رییس دادگستری شهرستان بهمیی گفت: تعامل مثبت و هدفمند نیروی انتظامی با دستگاه قضایی ارمغان آور امنیت و آرامش و ضامن شور و نشاط در در شهرستان است.

جاوید ریحانی با اشاره به مجاهدت ها و تلاش های فرماندهی انتظامی بهمیی به منظور تامین نظم و امنیت در شهرستان گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی پرتلاش ترین و در عین حال پرمسئولیت ترین دستگاه در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش شهروندان در جامعه است.

وی در خصوص حضور به موقع پرسنل نیروی انتظامی گفت: حضور پلیس مقتدر در همه عرصه ها و میدان ها اثرگذار است و در حال حاضر این توانمندی با زحمات و تلاش های بسیاری محقق شده است.

ریحانی در پایان بر لزوم ورود جدی، قاطعانه و سریع و به موقع نیروی انتظامی در مقابله با شرارت، نزاع جمعی و هرگونه مظاهر ناامنی و مفاسد تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمیی

همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمیی