مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-27پزشكي

فعالیت 211 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در مازندران


روانشناسان و مشاوران به عنوان مدافعان سلامت روان، نقش ویژه ای در حوزه سلامت اجتماعی دارند که این مساله نشان دهنده جایگاه ارزشمند آنان است و به همین منظور 211 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در مازندران فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، فریبا بریمانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز روانشناس و مشاوره اظهار کرد: روانشناسان و مشاوران به عنوان مدافعان سلامت روان، نقش ویژه ای در حوزه سلامت اجتماعی دارند که این مساله نشان دهنده جایگاه ارزشمند آنان است.

وی با بیان اینکه سلامت شامل هفت بعد جسمی، روانی، اجتماعی، معنوی، عاطفی، فرهنگی و شغلی است، افزود: در جوامع امروزی سلامت روان به عنوان ارزشمندترین سرمایه انسانی و اجتماعی، پشتوانه ای ملی و از همه مهم تر، شاخص های توسعه یافتگی پذیرفته شده است و انسان سالم نیز، به عنوان محور و خط مشی توسعه پایدار تلقی می‏ شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 176 هزار نفر از سراسر استان با  خط 1480 (مشاوره تلفنی- صدای مشاور) تماس گرفتند، خاطرنشان کرد: خط 1480 جهت برطرف کردن مشکلات روانشناختی در زمینه های فردی، خانواده، کودک و نوجوان، تحصیلی، شغلی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره طلاق، توانایی تصمیم گیری صحیح و مناسب و همچنین تقویت مهارت های زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 211 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در مازندران

فعالیت 211 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در مازندران