مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:152023-06-24اقتصادي

کارشناس مسائل اقتصادی: وام 960 میلیونی مسکن نمایشی است


حسین راغفر کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به وام 960 میلیون تومانی مسکن که حاشیه های عجیبی همچون بازپرداخت 2میلیارد و 800 میلیونی و اقساط ماهانه 19 میلیون تومانی دارد، - می گوید: اولا با 960 میلیون تومان هیچکس نمی تواند خانه دار شود، خصوصا در کلان شهرها.

یک کارشناس مسائل اقتصادی به اصلاحات نیوز می گوید: اولا با 960 میلیون تومان هیچکس نمی تواند خانه دار شود، خصوصا در کلان شهرها.

بعد هم این وام را به همه نمی دهند و فقط سوداگران می گیرند!   حسین راغفر کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به وام 960 میلیون تومانی مسکن که حاشیه های عجیبی همچون بازپرداخت 2میلیارد و 800 میلیونی و اقساط ماهانه 19 میلیون تومانی دارد، به اصلاحات نیوز می گوید: اولا با 960 میلیون تومان هیچکس نمی تواند خانه دار شود، خصوصا در کلان شهرها.

بعد هم این وام را به همه نمی دهند، اما صرف نظر از این مسئله، این اصلا مشکلی از مسکن مردم را حل نمی کند، بلکه اتفاقی که رخ می دهد این است که طبقه ای محدود می توانند از آن استفاده کنند که عمدتا هم نه برای خرید مسکن، بلکه برای سوداگری مسکن استفاده می کنند.

    وی ادامه داد: خانواده ای که بتواند ماهی 12 تا 20 میلیون تومان قسط مسکن دهد جدا از سایر هزینه های دیگر، مشکل مسکنش را از طریق دیگر هم می تواند حل کند و این وام دردی از او را هم دوا نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسائل اقتصادی: وام 960 میلیونی مسکن نمایشی است

کارشناس مسائل اقتصادی: وام 960 میلیونی مسکن نمایشی است