مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:222023-07-04اقتصادي

صدور شناسنامه الکترونیکی برای درختان جنگلی


رییس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در حوزه مدیریت جنگل، امسال اجرای طرح شناسنامه دار کردن الکترونیک درختان در چند استان هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا سلیمانی، رییس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور امشب در گفت وگو با خبرنگاران در سمنان اظهار کرد: در حوزه مدیریت جنگل، امسال اجرای طرح شناسنامه دار کردن الکترونیک درختان در چند استان هدف گذاری شده است.

وی اضافه کرد: طرح شناسنامه دار کردن الکترونیک درختان برای گونه های کهنسال و گونه هایی که ارزش ژنتیکی و حفاظتی دارند، با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فناور عملیاتی شده است.

رییس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ادامه داد: صدور شناسنامه الکترونیکی برای درختان جنگلی از سال گذشته در استان کرمانشاه به صورت پایلوت آغاز شده بود.

سلیمانی گفت: موضوع شناسنامه دار کردن الکترونیکی درختان هزینه بر است و از این رو در مرحله نخست هدف گذاری ما به سمت و سوی درختان جنگلی است که ارزش های حفاظتی و ژنتیکی برای کشور دارند.

دانش بنیان ها؛ پای کار طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور رییس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اشاره به طرح مردمی کاشت یک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور شناسنامه الکترونیکی برای درختان جنگلی

صدور شناسنامه الکترونیکی برای درختان جنگلی