مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-15فرهنگي

وضعیت خوبی در نشریات کودک و نوجوان نداریم


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ار شاد اسلامی گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی در نشریات کودک و نوجوان نداریم و تعدادی از نشریات خوب این حوزه یا تعطیل شده اند یا وضعیت مطلوبی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین اختتامیه نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان قاصدک همراه با تجلیل از محمود پوروهاب پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان، دیروز جمعه 23 تیر با حضور یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، مسعود معینی پور معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جمعی از نویسندگان، ناشران، تصویرگران، اهالی قلم استان قم و هنرجویان دوره آموزشی قاصدک در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) جمکران برگزار شد.

یاسر احمدوند در ابتدا این آیین اختتامیه گفت: درباره اهمیت و ارزش کار برای کودک و نوجوان و تولید ادبی برای این گروه سنی لازم نیست سخن بگویم، چراکه همه به آن واقف هستند.

شاید لازم باشد درباره وضعیت اکنون و نگاه به آینده این حوزه صحبت کنیم.

از ابتدای دهه 40 در کشور نهادهای مرتبط با تولید ادبیات در کشور شکل گرفتند؛ سال 40 شورای کتاب کودک و سال 43 کانون پرورش فکری کودکان و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خوبی در نشریات کودک و نوجوان نداریم

وضعیت خوبی در نشریات کودک و نوجوان نداریم