مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-30سياسي

انتقادها و مطالبه گری ها نباید از روی دشمنی و وابستگی های حزبی باشد


امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه رسانه و قلم از هر نوعِ آن مسئولیت سنگینی دارد و باید عادلانه بنویسد، بگوید و منتشر کند، گفت: انتقادات و مطالبه گری ها باید با ادبیات دلچسب و شادی آفرین مطرح شود و از روی دشمنی ها و وابستگی های حزبی و جناحی نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به روز قلم گفت: امروز از مصادیق بزرگ قلم، فضای مجازی است که ساز و کار درستی ندارد و در برخی موارد آسیب های زیادی وارد کرده و حیثیت و آبروی افراد را مخدوش می کند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: همه این موارد سبب کمرنگ شدن ابتکار و خلاقیت می شود و بسیاری از ترک فعل ها رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه رسانه و قلم از هر نوعِ آن مسئولیت سنگینی دارد و باید عادلانه بنویسد، بگوید و منتشر کند، افزود: انتقادات و مطالبه گری ها باید با ادبیات دلچسب و شادی آفرین مطرح شود و از روی هوا و هوس، دشمنی ها و وابستگی های حزبی و جناحی نباشد.

نکونام اضافه کرد: در برخی موارد که مضرات انتقاد کردن بیشتر از فواید آن است باید بیشتر تأمل کرد چرا که برخی برای اینکه در همین فضاهای مجازی خودی نشان دهند و طرفدارانی برای خود جمع کنند مطالبی را مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادها و مطالبه گری ها نباید از روی دشمنی و وابستگی های حزبی باشد

انتقادها و مطالبه گری ها نباید از روی دشمنی و وابستگی های حزبی باشد