مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-09حوادث

به سوی مرگ چنین شتابان!؟


پرسه در اخبار حوادث جاده ای فارس نشان می دهد که این استان همچنان بیشترین تعداد تصادفات کشور را دارد و سایه مرگ در راه های فارس می تازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جاده از یک سو می تواند خوشی یک سفر خاطره انگیز را برایمان رقم بزند اما از سوی دیگر ممکن است بلای جان شود و حادثه ای تلخ به جای بگذارد.

و این پارادوکس غریب، تنها در اختیار شمای راننده نیست بلکه به عوامل متعددی بستگی دارد که همه کم و بیش از کلیات آن مطلع هستیم اما به جزییات که می رسیم، حضور کارشناس و توضیحات او می تواند بیشتر به شفافیت موضوع کمک کند.

و این یک آسیب است که برخی افراد بدون اطلاع و آگاهی، خود را در امور فنی خودرو کاملا ماهر می پندارند و فراتر از آن وانمود می کنند جاده را همچون کف دست خود می شناسند! جاده ای که شاید به تعداد انگشتان دست هم در آن رانندگی نکرده باشند.

خودکارشناس پنداری و صدمات جبران ناپذیر همین خودکارشناس پنداری! است که کار دست این گونه افراد می دهد و جاده را تبدیل به میدان مانور آنها می کند.

فاجعه آنجا است که آنها علاوه بر خود به سرنشینان سایر خودروها نیز صدمه زده که این صدمات گاه جبران ناپذیر و حتی مرگ آور است.

بی احتیاطی، سبقت و سرعت غیرمجاز، خواب آلودگی، مصرف مخدر یا مشروبات الکلی همه از عواملی است که به راننده بازمی گردد و می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سوی مرگ چنین شتابان!؟

به سوی مرگ چنین شتابان!؟