مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-04سياسي

تسهیل گری در ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد قابل تقدیر است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تسهیل گری جهت ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کاری ارزشمند است.

- زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تسهیل گری جهت ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کاری ارزشمند است.

به گزارش، آیت الله مصطفی محامی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تسهیل گری برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کاری ارزشمند و جای قدردانی دارد.

وی در ادامه با طرح سوال میزان افزایش سطح خدمات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به استماع گزارشی در این خصوص پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با اشاره به راه اندازی و ایجاد سامانه های امداد هوشمند در این نهاد، بیان کرد: از مهم ترین مزایای این سامانه عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

سید مهدی عبادی افزود: تاکنون بهره مندی مددجویان از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره)، به صورت حضوری بوده که با راه اندازی این سامانه، افراد می توانند از محل سکونت خود و به صورت غیرحضوری نیازهای خودشان را ثبت و پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل گری در ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد قابل تقدیر است

تسهیل گری در ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد قابل تقدیر است