مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-09فرهنگي

رویکرد اصلی جشنواره «حوا» حمایت از خانواده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: رویکرد اصلی جشنواره «حوا» حمایت از خانواده، لزوم شناساندن تصویر زن، بازنمایی زن مسلمان در سینمای ایران و جهان و پرداختن به زن عفیف است.

- کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: رویکرد اصلی جشنواره حوا حمایت از خانواده، لزوم شناساندن تصویر زن، بازنمایی زن مسلمان در سینمای ایران و جهان و پرداختن به زن عفیف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جابری انصاری بعد از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری و اکران فیلم های جشنواره حوا که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، اظهار کرد: سعی این جشنواره بر آن است که به موضوع زنان و خانواده بپردازد و در جهت تحکیم خانواده در جامعه ایرانی تلاش کند.

وی بیان کرد: رویکرد اصلی جشنواره حوا حمایت از خانواده، لزوم شناساندن تصویر زن، بازنمایی زن مسلمان در سینمای ایران و جهان و پرداختن به زن عفیف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: فیلم های نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا به همت بنیاد بین المللی گوهرشاد از 20 تیر ماه لغایت 23 تیرماه سال جاری در پردیس سینمایی اکو مال اکران خواهد شد.

وی متذکر شد: این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان های فرهنگی مختلف فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد اصلی جشنواره «حوا» حمایت از خانواده است

رویکرد اصلی جشنواره «حوا» حمایت از خانواده است