مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-10اقتصادي

تراکنش میلیاردی برای 800 کد ملی افراد زیر 5 سال!


وزیر اقتصاد درمورد افرادی که فرار مالیاتی سنگین داشتند گفت: 176 هزار نفر شناسایی شدند که 700 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات و حقوق کشور را بپردازند و پرونده مالیاتی داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی از تسهیل اعطای تسهیلات بانکی به خوش حساب ها خبر داد و گفت: اهالی باستی هیلز از اجرای مالیات بر عایدی سرمایه نگران باشند.

 سید احسان خاندوزی، با تاکید بر اینکه مجموعه دستگاه های فعال در حوزه اقتصاد کلان از جمله وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه، در بهترین زمان و سطح از هماهنگی قرار دارند، اظهار کرد: حداکثر تلاش برای تحقق وعده های داده شده به مردم صورت می گیرد.

وی به ارزیابی عملکرد دولت در بخش اقتصادی پرداخت و افزود: در راستای ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد در این دو سال نسبت به تابستان 1400، در بخش تولید، اشتغال، بیکاری، صنایع و بسیاری از حوزه های مرتبط تغییرات بسیاری را می توان مشاهده کرد.

اما در موضوعات مربوط به تورم و قیمت ها نقاط ضعفی وجود دارد.

هر چند که دولت در هفت ماه اول کار خود تا فروردین 1401 تورم را کنترل کرد، اما مجموع اتفاقات رخ داده در سال گذشته که تا پایان سال به طول انجامید، از نظر تورم سال ناخوشایندی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکنش میلیاردی برای 800 کد ملی افراد زیر 5 سال!

تراکنش میلیاردی برای 800 کد ملی افراد زیر 5 سال!