مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-18بين الملل

بن سلمان: امارات از پشت به ما خنجر زد


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به اختلاف نظرهای شدید میان ولیعهد عربستان و رییس امارات پرداخت و اصلی ترین دلیل این بحران را رقابت دو طرف بر سر اینکه چه کسی در منطقه دست برتر باشد، - یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به اختلاف نظرهای شدید میان ولیعهد عربستان و رییس امارات پرداخت و اصلی ترین دلیل این بحران را رقابت دو طرف بر سر اینکه چه کسی در منطقه دست برتر باشد، دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی طولانی به اختلاف نظر شدید میان محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با محمد بن زاید، رییس امارات پرداخت و نوشت، بحرانی که از مدت ها قبل نشانه های آن نمایان شده، از دسامبر گذشته به حقیقت پیوسته است.

این روزنامه آمریکایی نوشت، اصلی ترین دلیل این بحران رقابت بر سر این است که چه کسی در منطقه دست برتر است به ویژه که نفوذ آمریکا کاهش یافته و بن سلمان نیز احساس می کند دیگر به راهنمای سابق خود –بن زاید- نیازی ندارد.

وال استریت ژورنال در ادامه گزارش خود آورد، از جمله نشانه های نمایان این اختلاف نظر، حضور نیافتن بن زاید در دو اجلاس آخر در عربستان یعنی اجلاس سران کشورهای عربی با حضور رییس جمهور چین و دومی جلاس سران کشورهای عربی با حضور سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان: امارات از پشت به ما خنجر زد

بن سلمان: امارات از پشت به ما خنجر زد