مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-26اجتماعي

آمادگی گروه های درمانی هلال احمر همزمان با آغاز عملیات تشریق در سرزمین وحی


2 بیمارستان صحرایی، 8 مکتب (درمانگاه تخصصی) در منا و 8 مکتب در عرفات، 15 مطب عمومی و 2 مرکز درمانی سیار در مشعر برای خدمت رسانی به زائران حج برپا شده و از امروز با آغاز عملیات تشریق، - رییس جمعیت هلال احمر گفت: 2 بیمارستان صحرایی، 8 مکتب (درمانگاه تخصصی) در منا و 8 مکتب در عرفات، 15 مطب عمومی و 2 مرکز درمانی سیار در مشعر برای خدمت رسانی به زائران حج برپا شده و از امروز با آغاز عملیات تشریق، هلال احمر با تمام توان به زائران ایرانی خدمت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه از امروز عملیات تشریق و مراسم رسمی حج آغاز می شود، افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، یک بیمارستان صحرایی در عرفات، یک بیمارستان صحرایی در منا، 2 مرکز سیار و 15 مطب در مشعر برای خدمت به ضیوف الرحمن آماده کرده و در 8 مکتب جداگانه در عرفات و 8 مکتب (درمانگاه تخصصی) در منا، خدمات سلامت را به زائران ارائه می دهد.

کولیوند ادامه داد: در حین تردد زائران به سمت جمرات نیز به طور میانگین هر یک ربع یک بار، یک گروه ویژه پزشکی و درمانی زائران را به سمت جمرات همراهی می کنند.

رییس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: از امروز با شروع عملیات تشریق، جمعیت هلال احمر با تمام توان خود برای خدمت به زائران آمادگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی گروه های درمانی هلال احمر همزمان با آغاز عملیات تشریق در سرزمین وحی

آمادگی گروه های درمانی هلال احمر همزمان با آغاز عملیات تشریق در سرزمین وحی