مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-18اجتماعي

فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین البرز رصد می شود


فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین استان البرز از ابتدای سال تاکنون در قالب 36 بازدید به صورت مستمر رصد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج،  پیمان بختیاری، رییس اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان البرز، گفت: در حال حاضر سه مرکز معاینه فنی خودرهای سنگین در استان البرز فعال است.

وی افزود: به منظور نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز طبق برنامه ریزی کارگروه مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین استان که متشکل از نمایندگان دفتر فنی استانداری البرز، مرکز شماره گذاری پلیس راهور، اداره کل حفاظت محیط زیست و کارشناس ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز است، به صورت سرزده و ماهانه از این مراکز بازدید می شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: در این بازدید عملکرد مدیران فنی، آزمونگران و تجهیزات مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین مورد بررسی قرار می گیرد که در صورت مشاهده تخلف یا سهل انگاری موارد مرتبط شامل تذکر کتبی برای اولین بار و در صورت تکرار تخلف توبیخ و قطع خدمات مرکز انجام می شود.

بختیاری با اشاره به اینکه در کنار بازدید ماهانه این کارگروه، بازدیدهای سرزده ای هم توسط رییس و کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل انجام می شود، گفت: این بازدیدها حداقل دو بار در ماه به طور متناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین البرز رصد می شود

فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین البرز رصد می شود