مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-17اقتصادي

انجمن صنایع دستی بم راه اندازی شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بم از راه اندازی انجمن صنایع دستی این شهرستان با هدف توسعه و حمایت از تولیدکنندگان صنایع‎ دستی خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بم از راه اندازی انجمن صنایع دستی این شهرستان با هدف توسعه و حمایت از تولیدکنندگان صنایع‎ دستی خبر داد.

مسعود قمری امروز 26 تیرماه با اشاره به اینکه بم اولین شهرستانی است که انجمن صنایع دستی در آن راه اندازی شده، اظهارکرد: در کنار شروع به کار کردن خانه خلاق صنایع دستی، انجمن صنایع دستی می تواند فعالیت خود را به صورت هدفمندتر و با برنامه ریزی بهتری آغاز کند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بم افزود: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان بم در زمینه صنایع دستی لازم است تا از این ظرفیت ها بیش از گذشته استفاده شود که راه اندازی این انجمن ما را به این هدف نزدیکتر می کند.

او با اشاره به اینکه مهم ترین رشته صنایع دستی شهرستان بم، حصیربافی است که توسط بانوان تولید می شود، بیان کرد: راه اندازی انجمن صنایع دستی می تواند به حمایت این هنرمندان و توسعه بازار فروش شان و مهارت آموزی هر چه بیشتر آنها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن صنایع دستی بم راه اندازی شد

انجمن صنایع دستی بم راه اندازی شد