مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-01اقتصادي

مجموعه های اقتصادی بر پایه علم و نوآوری های علمی باشند


اگر مجموعه های اقتصادی بر پایه علم و نوآوری های علمی نباشند یقینا آسیب خواهند دید و از چرخه حذف خواهند شد، بنابراین هر مجموعه صنعتی باید از ظرفیت علمی دانشگاه استفاده کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازحبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در نشست با تعدادی از اساتید دانشگاه به بیان نقش تاثیر گذار دانشگاه در توسعه و تحول هر کشور پرداخت و اظهار کرد: نقش حمایتی و پشتیبانی دانشگاه در همه بخش ها الزامی است و پیشرفت و توسعه هر حوزه ای متاثر از نقش حمایتی دانشگاه است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اگر مجموعه های اقتصادی بر پایه علم و نوآوری های علمی نباشند یقینا آسیب خواهند دید و از چرخه حذف خواهند شد، بنابراین هر مجموعه صنعتی باید از ظرفیت علمی دانشگاه استفاده کند.

 وی با بیان اینکه پیشرفت هر کشور متاثر از نیروی انسانی متفکر و خلاق است که بتواند تحول ایجاد کند افزود: این استان جوان ترین استان کشور است و به لحاظ نیروی انسانی جوان و خلاق غنی است لذا دانشگاه ها باید با تعلیم و تربیت این جوانان، نیروی انسانی متبحر برای بخش های مختلف تربیت کند.

این مسئول ادامه داد: ظرفیت های بیشماری در استان در حوزه های مختلف کشاورزی، دامداری،شیلات،معدن و تجارت با کشورهای مختلف وجود دارد که باید با پشتیبانی مجموعه های دانشگاهی به شکوفایی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه های اقتصادی بر پایه علم و نوآوری های علمی باشند

مجموعه های اقتصادی بر پایه علم و نوآوری های علمی باشند