مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-11سياسي

دعوت از مسئولان شهرداری اصفهان برای پاسخگویی در خصوص حادثه ناژوان


معاون شهردار، مدیرعامل آتش نشانی، مدیر ساماندهی منطقه تفریحی ناژوان و مدیرکل استاندارد اصفهان برای ارائه توضیحات در خصوص حادثه شهربازی به دفتر دادستان دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد موسویان اظهار داشت: در پی وقوع حادثه در شهر بازی ناژوان که منجر به مصدومیت 9 نفر نوجوان گردید، معاون شهردار، مدیرعامل آتش نشانی، مدیر ساماندهی منطقه تفریحی ناژوان و مدیر کل استاندارد اصفهان جهت ارائه توضیحات و بررسی موضوع به دفتر دادستانی دعوت شدند وی با اشاره به لزوم رعایت موارد ایمنی و استاندارد و ضرورت برنامه ریزی در راستای تأمین آن در تمامی دستگاه ها و نهادها افزود: معاونت حقوق عامه دادسرا در خصوص رعایت موارد ایمنی تذکرات لازم را اعلام نمود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ادامه داد: دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان با حساسیت پیگیر این موضوع بوده و مقرر گردید در این خصوص مسؤولان مربوطه گزارش کاملی به دادسرا ارائه نمایند و بی شک دستگاه قضایی استان با فرد یا افرادی که با اهمال یا ترک فعل خود زمینه بروز چنین حوادثی را فراهم می کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

موسویان بر ضرورت رعایت همه موارد مرتبط با استاندارد در ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی و سایر مراکز تفریحی و عمومی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مسئولان شهرداری اصفهان برای پاسخگویی در خصوص حادثه ناژوان

دعوت از مسئولان شهرداری اصفهان برای پاسخگویی در خصوص حادثه ناژوان