مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-30سياسي

اهانت به قرآن دور از انسانیت است


امام جمعه رشت با اشاره به اسلام ستیزی کشور سوئد گفت: اهانت به قرآن دور از انسانیت است و پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و بزرگداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: مسئولان خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه اهانت به قرآن دور از انسانیت است و پذیرفتنی نیست، افزود: کشور سوئد با هدف اسلام زدایی و اسلام ستیزی مجوز اهانت به قرآن را به برخی ها داد اما مسلمانان جهان واکنش خوبی داشتند و حتی رییس جمهور روسیه نیز در سخنانی گفت که روسیه احترام زیادی برای قرآن قائل است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کشورهایی که حامی این عمل نابخردانه هستند بدانند قرآن بیش از چند هزار سال است که بر تاریخ بشر حکمرانی می کند و بر دل ها نفوذ کرده است، گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران سبب خشم بسیاری از قدرت های دنیا شد و آنها بر همین اساس جهت ضربه زدن به این انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

تلاش دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم ایران از روز نخست همواره پشتیبان انقلاب بوده اند، تصریح کرد: اگر کسانی از ابتدای انقلاب، تاکنون ریزش کردند بدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن دور از انسانیت است

اهانت به قرآن دور از انسانیت است