مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-18اقتصادي

رشد 15 برابری بیمه شدگان تأمین اجتماعی در یزد


مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به افزایش 15 برابر بیمه شدگان تامین اجتماعی، گفت: جمعیت بیمه شدگان تأمین اجتماعی در استان یزد 330 هزار نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی میرزایی، با حضور در جمع خبرنگاران که به مناسبت بزرگداشت هفته تأمین اجتماعی انجام شده بود، با بیان این که بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر ایران هستند، اظهار کرد: ضریب نفوذ بیمه تامین اجتماعی در استان یزد با پوشش یک میلیون و 50 هزار نفر، 82 درصد و بیش از میانگین کشوری است به طوری که یزد از این حیث رتبه نخست کشور را دارد.

وی افزود: علت بالا بودن سرانه بیمه تامین اجتماعی در استان را صنعتی بودن یزد، فرهنگ غنی و آینده نگری مردم استان و مهاجرپذیری بالای استان به دلیل وجود فرصت های شغلی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان تصریح کرد: در حال حاضر تامین اجتماعی استان در قالب 16 شعبه، 5 کارگزاری و 8 شعبه اقماری در استان فعالیت دارد و بخش زیادی از خدمات این سازمان در قالب خدمات الکترونیک به بیمه شدگان ارائه می شود.

میرزایی با بیان این آمار بیمه شدگان استان از 22 هزار و 137 نفر در سال 1357 بعد از 45 سال، هم اکنون به بالغ بر 330 هزار نفر افزایش یافته است، گفت: به عبارتی در حالی جمعیت استان سه برابر شده که رشد بیمه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 15 برابری بیمه شدگان تأمین اجتماعی در یزد

رشد 15 برابری بیمه شدگان تأمین اجتماعی در یزد