مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-07سياسي

مساله امامت و ولایت باید در جامعه نهادینه شود


باید تلاش کنیم مساله امامت و ولایت در جامعه نهادینه شود و عید غدیر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک عید سعید غدیرخم به همه مؤمنان، اظهار کرد: رخداد آسمانی غدیر مروج امامت و ولایت است و از اعیاد بزرگ به حساب می آید چراکه هدف از عید غدیر معرفی مسئله امامت است .

وی با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش کنیم مساله امامت و ولایت در جامعه نهادینه شود تصریح کرد: عید غدیر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایت است.

حجت الاسلام فاطمی با اذعان بر اینکه اگر همه شیعیان اخلاق، رفتار، مکتب، مذهب و رأی و اندیشه امیر المومنین علی (ع) و اهل بیت را معیار کارهای خود قرار دهند به انحراف دچار نمی شوند گفت: اگر خلاف این عمل کنند دچار تزویر خواهند شد.

وی با بیان اینکه افراد جامعه اگر بر محور امامت و ولایت حرکت کنند روز به روز افتخاراتشان بیشتر، فخر و بزرگی شأن والا تر و دشمنانشان حقیرتر خواهند شد عنوان کرد: سعادت و خوشبختی روزی امتی می شود که تمامی مسائل را به دامان امیر المومنین و فاطمه زهرا گره بزند.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه رفتار اجتماعی، حجاب و سبک زندگی باید الگو گرفته از اهل بیت و حضرت علی و فاطمه زهرا باشد گفت: اگر به حماسه هایی مختلف در تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله امامت و ولایت باید در جامعه نهادینه شود

مساله امامت و ولایت باید در جامعه نهادینه شود