مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-02بين الملل

وزارت بهداشت سودان حمله نیروهای واکنش سریع به بیمارستان ها را محکوم کرد


وزارت بهداشت سودان ضمن محکومیت حمله هولناک روز جمعه نیروهای واکنش سریع این کشور به بیمارستان ها و مراکز پزشکی این کشور، درباره وخامت اوضاع هشدار داد.

- وزارت بهداشت سودان ضمن محکومیت حمله هولناک روز جمعه نیروهای واکنش سریع این کشور به بیمارستان ها و مراکز پزشکی این کشور، درباره وخامت اوضاع هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، وزارت بهداشت سودان در بیانیه ای با اشاره به حمله وحشتناک نیروهای واکنش سریع این کشور به بیمارستان ها و مراکز پزشکی آن که موجب کشته شدن یکی از نیروهای کادر درمان شد، این اقدام را محکوم کرد.

این وزارتخانه در بیانیه خود درباره نیروهای واکنش سریع اعلام کرد، این گروه مسلح کادر پزشکی، بیماران و کارمندان را عامدانه هدف گرفته و با اسلحه آنها را زده و آنها را مجبور کردند روی زمین دراز بکشند، همچنین آنها در این حمله برخی بخش های اداری و حسابداری و خزانه را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت سودان در ادامه نیز تاکید کرد که این حمله فجیع اولین باری است که کادر پزشکی در داخل بیمارستان و هنگام انجام وظیفه شغلی خود، هدف قتل مستقیم و عامدانه قرار می گیرند.

همچنین در این بیانیه آمده است، به دلیل این تجاوز آشکار، خدمات دهی در بیمارستان الشهدا به عنوان تنها بیمارستانی که در خارطوم بحری قادر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت سودان حمله نیروهای واکنش سریع به بیمارستان ها را محکوم کرد

وزارت بهداشت سودان حمله نیروهای واکنش سریع به بیمارستان ها را محکوم کرد