مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-24اقتصادي

آخرین نقاشی پرتره گوستاو کلیمت با قیمت 80 میلیون دلار در بازار هنر


آخرین پرتره ای که گوستاو کلیمت پیش از مرگ نقاشی کرده بود، هفته آینده با ارزش تقریبی 80 میلیون دلار به حراج گذاشته می شود.

- آخرین پرتره ای که گوستاو کلیمت پیش از مرگ نقاشی کرده بود، هفته آینده با ارزش تقریبی 80 میلیون دلار به حراج گذاشته می شود.

آخرین پرتره ای که گوستاو کلیمت ، نقاش چیره دست اتریشی خلق کرد درحالی به زودی در بازار هنر ارائه می شود که قیمت تقریبی آن حدود ده ها میلیون دلار برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، آخرین پرتره ای که گوستاو کلیمت پیش از مرگ نقاشی کرده بود، هفته آینده با ارزش تقریبی 80 میلیون دلار به حراج گذاشته می شود.

تابلو نقاشی بانویی با بادبزن (Dame mit Facher) که پرتره زنی ناشناس را به تصویر می کشد، زمانی که کلیمت در فوریه سال 1918 میلادی درگذشت، هنوز روی سه پایه کارگاه نقاشی این هنرمند بود.

این نقاشی گل سرسبد حراجی هنر مدرن و معاصر ساتبیز در بیست و هفتم ژوئن خواهد بود و کارشناسان ارزش تقریبی آن را حدود 65 میلیون پوند(80 میلیون دلار) برآورد کرده اند.

به گفته مسوولان حراجی ساتبیز این ارزش گذاری نقاشی بانویی با بادبزن را به ارزشمندترین نقاشی کلیمت تبدیل می کند که تاکنون در یکی از حراجی های اروپا ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین نقاشی پرتره گوستاو کلیمت با قیمت 80 میلیون دلار در بازار هنر

آخرین نقاشی پرتره گوستاو کلیمت با قیمت 80 میلیون دلار در بازار هنر