مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:212023-06-27سياسي

سمنان دیگر معتاد متجاهر ندارد


استاندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مدعی شد: با اقدامات انجام شده، این استان دیگر معتاد متجاهر ندارد.

- سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 6 تیر 1402 در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: بحث جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان و فراهم سازی زمینه اشتغال برای آنها در سطح استان یکی دیگر از اقدامات ارزنده در حوزه مبارزه با مواد مخدر است که در سراسر استان شکل گرفته است؛ به طوری که امروز می توان گفت در استان سمنان به معنای واقعی معتاد متجاهر وجود ندارد.

وی به اهمیت استان سمنان در مبارزه با موادمخدر و ترانزیت بودن محورهای استان پرداخت و افزود: نقش آفرینی استان سمنان در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور بسیار تعیین کننده بوده و به همین واسطه در سال 1401 توانست رتبه برتر کشوری را کسب نماید.

هاشمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان به ویژه شهدای والامقام عرصه مبارزه با مواد مخدر، گفت: ما امروز در خط مقدم جبهه مبارزه با مواد مخدر هستیم، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که این مهم را جهاد اکبر دانستند، اقدامات خوبی در سطح کشور شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بحث آگاهی بخشی توسط آموزش و پرورش و دانشگاه ها در حوزه مصون سازی جوانان و نوجوانان در خصوص اثرات سوء استفاده از مواد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان دیگر معتاد متجاهر ندارد

سمنان دیگر معتاد متجاهر ندارد