مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:362023-06-22اجتماعي

آغاز فعالیت کتابخانه سیار روستایی در ایوانکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، مهدی هدایت فر، مسؤول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرمسار صبح امروز از آغاز فعالیت کتابخانه سیار روستایی این شهرستان با دعوت از امام جمعه و جمعی از مسؤولان در مدرسه دانش شهر جدید ایوانکی خبر داد و گفت: این کتابخانه با مربی گری اسماعیل قندالی، یک شنبه هر هفته میزبان دانش آموزان خواهد بود.

وی افزود: این برنامه در راستای سیاست های ابلاغی کانون مبنی بر توجه به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی و با هدف برقراری عدالت اجتماعی در ارائه خدمات فرهنگی و هنری، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، تشریح فعالیت ها و کارگاه های کانون در طرح غنی سازی اوقات فراغت و.

با مشارکت دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر جدید ایوانکی راه اندازی و با استقبال پرشور مسؤولان و والدین روبه رو شده است.

وی اظهار کرد: مرکز فرهنگی هنری سیار روستایی کانون گرمسار با پنج هزار و 666 جلد کتاب، بیش از 400 عضو کودک و نوجوان در 14 روستا را زیرپوشش خود دارد.

این مسؤول یادآور شد: فعالیت کتابخانه سیار گرمسار با تعطیلی مدارس آغاز شده و علاوه بر اجرای فعالیت های فرهنگی و کتاب محور در قالب قصه گویی، شعرخوانی، معرفی و روخوانی کتاب، مسابقه، بازی های بومی محلی، نمایش فیلم و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت کتابخانه سیار روستایی در ایوانکی

آغاز فعالیت کتابخانه سیار روستایی در ایوانکی