مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-01بين الملل

محورهای دیدار «جو بایدن» با نخست وزیر سوئد در کاخ سفید


کاخ سفید امروز در یانیه ای اعلام کرد که «جو بایدن» چهارشنبه هفته جاری با نخست وزیر سوئد دیدار و درباره عضویت استکهلم در ناتو و نیز جنگ در اوکراین گفتگو خواهد کرد.

- کاخ سفید امروز در یانیه ای اعلام کرد که جو بایدن چهارشنبه هفته جاری با نخست وزیر سوئد دیدار و درباره عضویت استکهلم در ناتو و نیز جنگ در اوکراین گفتگو خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آژانس فرانس پرس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا قرار است چهارشنبه هفته جاری در کاخ سفید میزبان نخست وزیر کشور سوئد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه، رییس جمهور آمریکا میزبان نخست وزیر سوئد برای گفتگو درباره عضویت استکهلم در ناتو و نیز جنگ در اوکراین است.

کاخ سفید امروز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جو بایدن که رییس جمهور آمریکا میزبان اولف کریسترسون (Ulf Kristersson) نخست وزیر سوئد خواهد بود تا در مورد همکاری های امنیتی فراآتلانتیک و جنگ در اوکراین با یکدیگر رایزنی نند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید درباره نشست 5 جولای (چهارشنبه؛ 14 تیر ماه) آمده است: سران دو کشور همکاری امنیتی طرفین ما را بررسی خواهند کرد و بر دیدگاه خود مبنی بر اینکه سوئد باید هر چه زودتر به ناتو بپیوندد، تاکید خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای دیدار «جو بایدن» با نخست وزیر سوئد در کاخ سفید

محورهای دیدار «جو بایدن» با نخست وزیر سوئد در کاخ سفید