مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-04اقتصادي

آغاز اجرایی عملیات پروژه تولید کنستانتره آهن گلالی در قروه


پروژه تولید کنسانتره آهن گلالی در قروه با حضور استاندار کردستان، نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان و برخی از مدیران شهرستانی کلنگ زنی شد.

- ایسنا/کردستان پروژه تولید کنسانتره آهن گلالی در قروه با حضور استاندار کردستان، نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان و برخی از مدیران شهرستانی کلنگ زنی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان امروز (13تیر) در مراسم کلنگ زنی این پروژه، گفت: کلنگ زنی این پروژه که امروز شاهد هستیم، مجوز آن در سال 1400 از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر شد و امیدواریم تا 27 ماه آینده و شاید زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

بختیار خلیقی اظهار کرد: این مجموعه با سرمایه گذاری 76 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 300 نفر آغاز به کار کرده و امیدواریم شاهد شکوفایی صنایع معدنی در شهرستان قروه باشیم.

وی از سرمایه گذاری شرکت معدنی صنعتی صبا نور در این پروژه خبر داد و افزود: شرکت صبا نور یکی از شرکت های صنایع معدنی مهم استان است و با توجه به تاریخ دیرینه ای که در شهرستان بیجار و در تولید کنسانتره در استان دارد، لذا در همین راستا به سرمایه گذاری در شهرستان قروه و در زمینه تولید فولاد ورود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرایی عملیات پروژه تولید کنستانتره آهن گلالی در قروه

آغاز اجرایی عملیات پروژه تولید کنستانتره آهن گلالی در قروه